استارت آپ

Unbound

در سال 2017، صنعت بازی‌سازی به بازاری120 میلیارد دلاری در دنیا دست یافت. برای درک این عدد باید دانست که مجموع درآمد دو صنعت سینما و موسیقی در این سال، از این عدد کمتر است. در سالهای اخیر، این صنعت در ایران نیز رشد زیادی را تجربه کرده و شکل تجاری به خود گرفته است؛ تا جایی که، در ایران سالانه حدود640 میلیارد تومان صرف خرید بازیهای رایانه‌ای می‌شود.

«استودیوی بازی‌سازی آنباند» با تکیه بر تجربه و سابقۀ 6 سالۀ خود در زمینۀ تولید بازی، موفق به ساخت 13 بازی شده و توجه مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب نموده است. از جملۀ این تجارب، می‌‌توان به ساخت شبیه ساز پزشکی فیزیو، بازی دندانپزشکی مبتنی بر واقعیت مجازی، بازی صفر و یک (دو نوبت کسبِ عنوان «بازی برگزیده» در فروشگاه مایکت) و پروژه های مشترک با برخی از توسعه‌دهندگان مشهور بازی در دنیا اشاره کرد.

با توجه به ارتباط سازندۀ آنباند با ناشران بین المللی بازی، این استودیو تمرکز خود را بر دو پروژۀ بین المللی معطوف نموده است: ساخت کتابهای تعاملی و تولید بازی آنلاین و سه بعدی «MotoKnight». انتشار این بازی در فروشگاه های چین و آمریکا خواهد بود که از بزرگترین مارکت های بازی دنیا به شمار می‌روند؛ به نحوی که برای هر منطقه، نسخۀ متفاوتی از بازی ارائه خواهد شد.
آدرس سایت:
http://unboundgamestudio.com

unbound logo- لوگو آنباند
unbounnd-game